บริษัท แอดไลฟ์ จำกัด
บริการลูกค้า/ลูกค้าสัมพันธ์(CRM)
กรุงเทพมหานคร: เขต พระนคร, พระบรมมหาราชวัง
ตำแหน่งงาน
บริการลูกค้า / ลูกค้าสัมพันธ์ / Call Center: บริการลูกค้า/ลูกค้าสัมพันธ์(CRM)
รายละเอียดงาน
รูปแบบงาน: งานประจำ
Interested candidate can send resume to: Khun Ratchanee
Email: ratchanee@add-life.come Tel: 02-677-7077 www.add-life.org
หน้าที่รับผิดชอบ
- Handling customer inquiries via calls, emails, chat, social media
- Identify customers’ needs, clarify information, provide solutions or alternatives
- Provide accurate information regarding services, programs, and promotions
- Coordinate with other departments
- Report complaints, comments, suggestions, and feedback from customers to Manager.
คุณสมบัติ
- Female age not over 40 years
- Bachelor's Degree in any related fields
- Good computer skills in MS Office
- Efficient in English communications
- Good service mind
- Responsible and able to work under pressure
สวัสดิการ
-
- Performance bonus
- Health & Life Insurance
- Social Security Fund
- Staff Uniform
- Yearly health check-up
- Benefits for staff and family health check-ups or treatment
อื่น ๆ
ข้อมูลติดต่อ
ประกาศ ณ วันที่ 9/9/2024 2:39:42 PM/ แก้ไขล่าสุด 9/9/2024 2:44:23 PM
สมัครงาน บันทึกงาน Back to List