Card image

บริษัท แอดไลฟ์ จำกัด

บริการลูกค้า/ลูกค้าสัมพันธ์(CRM)

กรุงเทพมหานคร: เขต พระนคร, พระบรมมหาราชวัง


ตำแหน่งงาน

บริการลูกค้า / ลูกค้าสัมพันธ์ / Call Center: บริการลูกค้า/ลูกค้าสัมพันธ์(CRM)

รายละเอียดงาน

รูปแบบงาน: งานประจำ

Interested candidate can send resume to: Khun Ratchanee

Email: ratchanee@add-life.come Tel: 02-677-7077 www.add-life.org

หน้าที่รับผิดชอบ

- Handling customer inquiries via calls, emails, chat, social media

- Identify customers’ needs, clarify information, provide solutions or alternatives

- Provide accurate information regarding services, programs, and promotions

- Coordinate with other departments

- Report complaints, comments, suggestions, and feedback from customers to Manager.

คุณสมบัติ

- Female age not over 40 years

- Bachelor's Degree in any related fields

- Good computer skills in MS Office

- Efficient in English communications

- Good service mind

- Responsible and able to work under pressure

สวัสดิการ

  • - Performance bonus

    - Health & Life Insurance

    - Social Security Fund

    - Staff Uniform

    - Yearly health check-up

    - Benefits for staff and family health check-ups or treatment

อื่น ๆ

May be an image of 1 person and text

ข้อมูลติดต่อ

ประกาศ ณ วันที่ 9/9/2024 2:39:42 PM/ แก้ไขล่าสุด 9/9/2024 2:44:23 PM


สมัครงาน บันทึกงาน Back to List